Flash banner maker online بزرگترین مرجع دانلود نرم افزار و بازی 

Iran 2 Chat




طراحی کارت ويزيت با BusBusiness Card Designer Plus v10.2.0.0

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


آیا شما قصد چاپ

کارت ویزیت

برای کسب و کار خود دارید ! آیا از طراحی های دیگران برای

کارت ویزیت

خود خوشتان نمی آید . و شما دانشهای کافی و کار با برنامه های سنگین گرافیکی مانند فتوشاپ را نمیدانید ! پس دست نگه دارید! با برنامه Business Card Designer  خودتان کارت خودتان را طراحی کنید این برنامه با داشتن 1000 ها طرح و مدل شما را به سادگی به طرح خود میرساند . فقط کافی است شما اطلاعات کاری خود و لوگو و چیزهای دیگر را به این برنامه بدهید تا این برنامه با تکنیک های خاص خود به صورت اتوماتیک کارت شما را

طراحی

کند. سایز هایی رو که این برنامه در اختیار شما میده میشه گفت یکی از بهترین ویژگی هاست. امکان چاپ کارت ویزیت به صورت 2 رو. و قابلیتهای دیگر که خودتون در کار میفهمید. نیازی هم نیست که حرفه ای باشید چون کار با

نرم افزار

بسیار راحت می باشد.



قابليتهاي كليدي نرم افزار Business Card Designer Pro 

:


- استفاده از افکتهای مختلف از جمله : Crop, mirror, flip, rotate, negative, noise, gamma, etc


- نصب بروی سیستم عاملهای Windows Vista/XP/2003/2000/ME/98SE or later


- پشتیبانی از عملیات چاپ کارت به صورت شخصی در صورت وجود چاپگر


- استفاده از بیش از 150 نوع قالب آماده و گرافیکی در طراحی کارت ها


- قرار دادن عکس های دلخواه بر روی قالب های آماده


- توانایی طراحی و تغییر تصاویر پشت زمینه کارت ها


- انتخاب مدل و طرح کارت از میان طرح های موجود


- امکان طراحی کارت در اندازه های متفاوت


- امکان چاپ کارت تا ساعتی ۱۰۰۰ کارت


- انتخاب اندازه های استاندارد کارت ها


- تنظیمات پرینتر برای چاپ با کیفیت تر


- استفاده از امکانات ترکیب رنگ


- محیطی کاملاْ پویا و ساده


- امکان ایجاد لوگو در clipart


- چاپ کارت با بالاترین کیفیت


- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7


- و ...



 راهنمای نصب نرم افزار : 


- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار

WinRar

 فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.


- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.


- در مرحله پاياني تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه در نوار وظيفه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.


- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ويندوز ويستا و سون براي اجراي Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد)


- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.



 قيمت: 29.95 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)


 

دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  12.3 مگابايت

|

لينک كمكي

 پسورد فايل زيپ :

www.asandownload.com

 

بحث پيرامون اين مطلب در انجمن

 

تصويري از محيط کرک شده ي برنامه

 

تصويري از محيط برنامه

 

سايت سازنده

 

لينک منبع

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت14:16---12 بهمن 1390
سعي کن اين مطلب رو تا اخر بخوني ممنون.
با سلام خدمت مديروبلاگ داشتم توي نت گشت ميزدم که به سايت شما برخوردم وبلاگ خوبي داريد ولي يه سوال ازتون دارم اين همه براي وبلاگتون زحمت کشيديد که چي بشه البته قصدتوهين ندارم ولي بنظرتون وقتش نشده که از اين همه کارهاي بيهوده دست بکشيد؟
منم يه زماني مثله شما 24 ساعته شبانه روز توي وبلاگم مطلب ميذاشتم و سعي مي کردم آمارموبالا ببرم ولي اخرش چي شد ؟؟؟
راستش رو بخواين من چند وقته دارم از اينترنت کسب درامد مي کنم شايد باورتون نشه ولي حدودا ماهي 200هزار تومان درامد دارم .
ببينيد سايت هاي زيادي واسه کسب درامد از اينترنت هست همونطور هم که خودتون مي دونيد سايت هاي متقلب زيادي هم وجود داره که پول ادمارو بالا ميکشه من يک سايت راه اندازي کردم که توش همه اين سايت هاي مورد تعييد رو جمع آوري کردم اين ادرس سايتم هستش WWW.MYFAADS.CO.CC شايد بگيد بلد نيستيد و از اين حرفا , راستي من خودمو معرفي نکردم اسم من مريم هستش اگه شماواقعاتصميم گرفتيد از اينترنت کسب درامد کنيد به اين سايتم مراجعه کنيد يا اين ايدي منو تا ياهو ادد کنيد تا باهم چت کنيم MARYAM_MYFA@YAHOO.COM راستي اينو بگم من واسه استفاده کنندگانم از سايتم يه بخش ويژه گذاشتم که ميتونن اس ام اس رايگان بفرستند هرچندتا که دلشون مي خواهد و يه جزوه آموزشي نوشتم که توش نکته به نکته از لحظه عضويت دراين سيستم ها تا گرفتن پول رو به صورت تصويري توضيح دادم و اين که لازم نيست حتما آمار وبلاگت بالا باشه پس ديگه بهونه اي باقي نميمونه منم عينه خواهرت قول مي دم کمکت کنم پس سعي کن از همين امروز شروع کني .
درضمن اگه مايل به تبادل لينک هستي منو با اسم
"★★★فقط جوانان مجـــــرد ايروني★★★" و ادرس WWW.MYFAADS.MIHANBLOG.COM لينک کن بعدش تو نظرات وبلاگم اعلام کن تا منم لينکت کنم بازم مي گم مطمين باش کمکت مي کنم پس سعي کن مسير زندگيت رو عوض کني با تشکر مريم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نظرات:



اخرین مطالب