Flash banner maker online بزرگترین مرجع دانلود نرم افزار و بازی 

Iran 2 Chat




Alireza Roozegar - 2 New Track

دو آهنگ جدید و فوق العاده علیرضا روزگار با نامهاي میترسم و هنوز داغم ... با 3 کیفیت

( تنظیم : حسام الدین و سعيد جرا ، شعر و ملودی : علیرضا روزگار )

http://www.dsn.bia2music138.com/1390/10%20Dey//5040/Alireza%20Roozegar.jpg


نظرات:



Ali Lohrasebi - Nejatam Bede

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی به نام نجاتم بده ... با 3 کیفیت

علی لهراسبی نجاتم بده




نظرات:



برنامه ای قدرتمند جهت کپی CD و DVD های خش دار با امکانات فراوان

CloneCD نام برنامه ای قدرتمند و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا از فایل های صوتی، تصویری و هر نوع اطلاعات دیگر خود کپی بگیرید. این نرم افزار می تواند با چند کلیک ساده، تقریبا از هر نوع سی دی کپی بردارد. کپی گرفتن این نرم افزار مختص سی دی ها نبوده و این برنامه قابلیت کپی گرفتن از فرمت های مختلف دی وی دی همچون را خواهد داشت.


نظرات:



دانلود مجموعه والپیپر های بسیار زیبا و رویایی Andrea Andrade Wallpapers

دانلود مجموعه والپیپر های بسیار زیبا و رویایی Andrea Andrade Wallpapers

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. ایرانیان دانلود این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع رویایی را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل 38 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز 1440×900 تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.


نظرات:



مجموعه بسیار عظیم 65000 فونت انگلیسی مخصوص طراحان و گرافیست ها

دانلود مجموعه بسیار عظیم شامل 65000 فونت انگلیسی مخصوص طراحان و گرافیست ها

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

| دانلود مجموعه بسیار عظیم شامل 65000 فونت انگلیسی مخصوص طراحان و گرافیست ها |

باری دیگر با یک پست ویژه در خدمت شما کاربران

 

هستیم.در این پست مجموعه بسیار عظیم شامل 65000 فونت زیبای انگلیسی را آماده کردیم که میتواند برای طراحان و گرافیست ها پست ویژه ای باشد.فونت ها نقش بسیار مهمی در رایانه ها داشته و اگر وجود نداشتن مسلما رایانه ها با مشکلات جدی برخورد میکردنند.فونت ها در زبان انگلیسی به مجموعه حروف‌هایی که با رابطه‌های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌دهند گفته می‌شود اما در زبان فارسی کلمه قلم به جای فونت استفاده می‌شود.اما در بین افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند و یا آشنایی دارند بیشتر از کلمه انگلیسی فونت به جای قلم استفاده می‌گردد.و سایز فونت ها بر اساس فاصله بین پائین‌ترین نقطه کوتاهترین حرف تا بالاترین نقطه بلندترین حرف محاسبه می‌گردد.پس هنگامی که سایز یک قلم را ١٠ تعریف می‌کنیم یعنی فاصله بین دو نقطه مذکور ١٠ نقطه می‌باشد.بعد از توضیحاتی که در بالا ارائه شد در ادامه به اهمیت آن بخصوص برای طراحان میپردازیم.فونت ها از جمله مواردی مهمی هستند که یک طراح به آن نیازمند است.طراحان میتوانند با توجه به نیاز خود ، از این فونت ها در طراحی های خود استفاده کنند و تصاویر حیرت انگیزی رو خلق کنند.از جمله نکات مهم در مورد فونت ها این است که شما فونت ها رو که نصب میکنید میتوانید در همه نرم افزارها مثل فوتوشاپ , آفیس و … از آن ها استفاده کنید.با توجه به توضیحاتی که داده شد , نیاز هست روی همه رایانه ها فونت ها نصب شود تا در صورت لازم از آن ها استفاده شود.با توجه به تولیدات زیاد فونت ها , ما سعی داریم بهترین مجموعه ها را برای شما قرار دهیم.این مجموعه شامل 65000 فونت بسیار زیبا ست ، که براساس حروف الفبای انگلیسی دسته بندی شده و از ارزش بالای برخوردار است.


نظرات:



مشاهده نقاط مختلف زمین با نرم افزار معروف Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

مشاهده نقاط مختلف زمین با نرم افزار معروف Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

Google Earth

نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.


نظرات:



پکیج جدید و کامل سری بازی های سام ماجراجو Serious Sam: Anthologhy 2011

پکیج جدید و کامل سری بازی های سام ماجراجو Serious Sam: Anthologhy 2011

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه های سالم Repack و کرک شده + نصب آسان  ▐

▐شامل 7 عنوان از سری بازی های Serious Sam از سال 2001 تا 2011 ▐

:: به همراه لینک خرید پستی ::

نخستین نسخه از سری بازی های جذاب سام ماجراجو که با عرضه خود در سال 2001 توانست هیاهوی بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص اکشن به پا کند، حرکتی رو به سوی انقلابی دیگر در صنعت بازی سازی بود. داستان بازی در رابطه با رویارویی بشر با شیاطین کهکشانی در آینده نزدیک و مکان بازی در کشور مصر در حال رخ دادن است . اوج جذابیت این بازی بی نظیر تا به آن زمان اکشن بسیار جذاب شلیک کننده بازی، گرافیک عالی و داستان ها مبارزات جذاب و پرهیجان و همچنین طنز جالب موجود در بازیست که بازیکن را کاملا مجذوب خود می کند . Serious Sam: The First Encounter در سال 2001 نمره فوق عالی منتقدان نقد بازی دنیا را به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و جذاب، ارزش درونی بسیار و گرافیک عالی اش از آن خود کرد. نسخه های متعددی از این بازی را تا به حال دیده اید به طور مثال نسخه Serious Sam HD The First Encounter نسخه بازسازی شده Serious Sam 1 می باشد که شامل آپدیت در بخش گرافیک، افزایش قدرت گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد. با گذشت زمان و جا افتادن سری بازی های سام ماجراجو، طراحان این بازی به فکر افزایش قدرت گیم پلی و طرح و پیاده سازی گرافیک بهتری بودند و از این رو به انتشار نسخه های متفاوت با کیفیت HD نمودند که با استقبال خوبی مواجه شدند. منتقدان که داستان بازی را بسیار مبتدی و فقط مبارزه انسان برای مقابله با حملات موجودات ناشناخته به زمین می خواندند، با پیشرفت و استقبال از این سری بازی ها به این نتیجه پی بردند که پیشرفت در قالب داستانی ساده برای یک گیمر بسیار مهیج تر از بازی های معمایی پیچیده است. به سراغ معرفی این پکیج کامل می رویم:

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 7 بازی با عنوان های منتشر شده از سال 2001 تا 2011 بازی سام ماجراجو می باشد. تمامی بازی ها نسخه RePack بوده و نیازی به کرک کردن نیز ندارند. اسامی بازی های موجود در پکیج در ادامه مطلب موجود است. درنسخه های HD گرافیک بازسازی شده و تکمیل یافته و همچنین قدرت گیم پلی عالی گنجانده شده است. تمامی نسخه ها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند و به صورت نصب آسان یا Easy Setup نیز می باشند.


نظرات:



دانلود آیکون های بسیار زیبا با موضوع کامیپوتر Glaze Icons Pack

دانلود آیکون های بسیار زیبا با موضوع کامیپوتر Glaze Icons Pack

آیکون ها یکی از ابزارهای گرافیکی میباشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده اند ، بخصوص برای کسانی که کارهای طراحی انجام میدهند.شاید تا چند سال پیش همه کاربران از آیکون های پیش فرض خود ویندوز استفاده میکردن ولی با گذشت زمان و تکراری شدن این آیکون ها ، کاربران به آیکون های جدید با رنگ آمیزی خاص و اشکال مختلف رو آوردن.گفتنی است تولیدات آیکون ها روز به روز افزایش یافته است و برای نرم افزارهای مختلف آیکون سازی میشود.با توضیحاتی که در مورد آیکون ها داده شد ، در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای شامل 150 آیکون جدید و زیبا با موضوع موضوع کامپیوتر را آماده ی  دانلود کردیم.این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 128*128 پیکسل تهیه شده است.شما عزیزان با توجه به نیاز و سلیقه خود میتوانید از این آیکون ها در داخل رایانه خود استفاده کنید و لذت ببرید.


نظرات:



دانلود 93 گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho – 93 Goals For Barcelona

 

 

دانلود 93 گل برتر از رونالدینهو Ronaldinho - 93 Goals For Barcelona

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

رونالدو ده آسیس موریر متولد ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو آلگره، برزیل فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینهو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازی‌کن سال برگزیده شده‌است.او در ضمن از موفق‌ ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌ است.در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۸ با امضای قراردادی ۳ساله به ارزش ۲۱ میلیون یورو از جمع بازیکنان بارسلونا خارج شد و به عضویت آ.ث میلان ایتالیا درآمد. گفتنی است که او از کودکی به فوتسال و فوتبال ساحلی علاقه داشت و استعدادش به همان‌جا برمی‌گردد. رونالدینیو در ضمن از طرفداران پر و پا قرص موسیقی برزیلی است و با دوستانش طبل می‌نوازد و آواز می‌خواند. در این فیلم گلچین به سراغ 93 گل برتر از زمان حضور وی در بارسلونا خواهیم رفت و صحنه هایی تکرار نشدنی از حضور این اسطوره برزیلی در مستطیل سبز را مشاهده خواهیم کرد. هم اکنون این فیلم زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی  با فرمت wmv.


نظرات:



قدرتمندترین ابزار فشرده سازی فایلها با امکانات فراوان

قدرتمندترین ابزار فشرده سازی فایلها با امکانات فراوان

شاید در فکر بسیاری از شما این سوال پیش بیاید که در ویندوز XP قابلیت مدیریت فایل های Zip وجود دارد. اما همان طور که می دانید این قابلیت در ویندوز XP تنها برای فایل هایی با پسوند Zip مفید می باشد. معمولا اکثر کاربران برای اینکه بتوانند به سایر پسوندها نیز دسترسی داشته باشند، مجبور خواهند شد که از نرم افزارهای مخصوص موجود که پسوندهای خاص را پشتیبانی می کند استفاده نمایند.

 

نرم افزار

7Zip

ابزاری که برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج چون zip ،rar و … و فرمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. این نرم افزار یک فشرده ساز متن باز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده کرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. این نرم افزار سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اکسترکت نماید. همچنین این نرم افزار از 74 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می نماید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و رایگان و تحت لیسانس GNU LGPL است.


نظرات:



دانلود آیکون های بسیار زیبا برای ویندوز شما – Nordagan Icons Pack

دانلود آیکون های بسیار زیبا برای ویندوز شما - Nordagan Icons Pack

آیکون ها یکی از ابزارهای گرافیکی میباشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده اند ، بخصوص برای کسانی که کارهای طراحی انجام میدهند.شاید تا چند سال پیش همه کاربران از آیکون های پیش فرض خود ویندوز استفاده میکردن ولی با گذشت زمان و تکراری شدن این آیکون ها ، کاربران به آیکون های جدید با رنگ آمیزی خاص و اشکال مختلف رو آوردن.گفتنی است تولیدات آیکون ها روز به روز افزایش یافت است و برای نرم افزارهای مختلف آیکون سازی میشود.با توضیحاتی که در مورد آیکون ها داده شد ، در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای شامل 82 آیکون جدید و زیبا با موضوع کامپیوتر را آماده دانلود کردیم.این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 256*256 پیکسل تهیه شده است.شما عزیزان با توجه به نیاز و سلیقه خود میتونید از این آیکون ها در داخل رایانه خود استفاده کنید و لذت ببرید.شما میتوانید ا


نظرات:



دانلود بازی جدید و محبوب مربیگری فوتبال FIFA Manager 12

 

دانلود بازی جدید و محبوب مربیگری فوتبال FIFA Manager 12

▐نسخه سالم و معتبر Razor 1911 + کرک  ▐

.▪■ کاهش حجم از 7 گیگابایت به 4.5 گیگابایت بدون حذفیات ■▪.

FIFA Manager 12 جدیدترین نسخه از سری بازی های FIFA Manager می باشد که توسط کمپانی نام آشنای Bright Future ساخته شده و توسط EA مشهور ارائه و منتشر شده است. طبق روال همیشگی در نسخه جدید شاهد تغییرات گسترده ای هستیم و بازی در قسمت های مختلفی قدرتمند شده است که این موارد شامل صدها بهبود و تغییر می باشد که با تمرکز ویژه بر روی نواحی اصلی هسته بازی اعمال شده اند، که تعداد ویژگی های جدید به بیش از 700 عدد رسیده است. در بازی مدیریت ویژه و قدرتمندی در نقل و انتقالات، ترکیب تیم، نحوه تمرین، چیدمان و پست دهی به بازیکنان، مسئولان خط و انتخاب بازیکنان مناسب برای تیم خود را دارید و مربی تیم همچنان کنترل کامل برروی مدیریت باشگاه و بهبود تجهیزات باشگاه و استادیوم را دارا می باشد. بیش از 41 هزار بازیکن با چهره های اصلی خود در بازی حضور دارند که تعداد 13 هزار آنها در این نسخه افزوده شده و با ریزه کاری های خاصی طراحی شده اند. در بخش آنلاین شاهد تغییرات بسیاری در تعداد نفرات و امکانات هستیم، برخی از حالت های بازی بدین ترتیب هستند حالت Player Manager ، حالت National Team Manager، حالتCreate-a-Club و ابزار Match Prognosis Tool، که هریک طرفداران خاص خود را دارد.


نظرات:



دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2

دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است. هم اکنون این بازی زیبا و محبوب را از سایت دانلود سرا به طور رایگان دریافت کنید.


نظرات:



مخفی کردن آی پی در اینترنت با نرم افزار Real Hide IP 4.0.7.8

 

 

 

مخفی کردن آی پی در اینترنت با نرم افزار Real Hide IP 4.0.7.8

امروزه جستجوی مخفیانه در اینترنت یکی از روش های عملی برای مقابله با هکرهاست. Real Hide IP نرم افزاری است که میتواند ای پی شما را در اینترنت پنهان سازد. این برنامه کم حجم با قابلیت تغییر و مخفی سازی IP سیستم امنیت شما را در هنگام جستجو در اینترنت تضمین می کند. در هنگامی که از این برنامه استفاده میکنید اگر وارد سایتی شوید هرگز ای پی حقیقی سیستم نمایش داده نمی شود بلکه یک اپی پی جعلی نمایش داده می شود.

 

این برنامه دارای قابلیت تغییر خودکار ای پی در هر چند دقیقه است که ضریب امنیت سیستم را بالاتر خواهد برد.


نظرات:



دانلود رایگان بازی کم حجم و زیبای مزرعه سرگرمی Hobby Farm

دانلود رایگان بازی کم حجم و زیبای مزرعه سرگرمی Hobby Farm

Hobby Farm عنوان یکی دیگر از سری بازی های Farm است که بی شک اکثریت گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای با این مجموعه بازی ها آشنایی دارند. می توان گفت بازی دارای سبک مدیریتی و فکری است که در آن شما نقش یک مزرعه دار سرحال و باهوش را ایفا خواهید کرد، که قصد پرورش میوه هایی همچون آناناس و گل هایی بسیار زیبا را دارد. این بازی دارای چندین سبک بازی، مثل مدیریت زمان که در آن باید برحسب زمان تعیین شده، گل و میوه موردنظر را کاشت و برداشت کنید، ویا سبک بازی Relaxed که در آن می توانید با آرامش خاطر به کاشت و برداشت محصول بپردازید و فقط نتیجه کار مهم است نه زمان صرف شده، باید مثل یه کشاورز و مزرعه دار واقعی به محصولات خود آب بدهید تا از خشک شدن آن ها جلوگیری کنید و در کنار اینگونه کارها به پرورش گوسفند و دامداری مشغول می شوید. دوشیدن گوسفند، تهیه شیر و بسیاری از کارهای دیگر مرتبط با دامداری و کشاورزی برعهده شماست. اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید و قصد دارید اداره کردن یک مزرعه را برعهده بگیرید.


نظرات:



دانلود رایگان بازی جدید و اکشن Deep Black

دانلود رایگان بازی جدید و اکشن Deep Black

Deep Black که در نگاه اول به بازی Crysis شبیه است و این شباهت چندان بی دلیل نیست، بازی سبکی همانند این بازی محبوب دارد و ساخته کمپانی قدرتمند آلمانی Biart Studio است. بازی سبکی اکشن – اول شخص شلیک کننده دارد و بسیار هیجان انگیز است. داستان بازی چنین است : دنیا برسر قدرت دچار درگیری شده است و هرکسی ادعای رهبری می کند و تمام فرماندهان نیروهایی برای خود تدارک دیده اند تا دنیا ره به تصرف خود درآورند. وظیفه شما مقابله با این افراد بدخواه است و باید در مقابل آنها ایستادگی کنید تا دنیا را از گزند این افراد حفظ کنید و به شورش ها پایان دهید. در بازی از مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات جنگی مثل اسلحه های لیزری و تفنگی و چت پک ها و …. استفاده شده است و قابلیت جدیدی نسبت به سایر بازی ها در این بازی وجود دارد که می توانید در اعامق اقیانوس ها غواصی کنید و می توانید از لوازم مدرن غواصی در مأموریت های خود استفاده کنید.


نظرات:



دانلود مستند زندگی نامه آلبرت انیشتین – History Channel Einstein

دانلود مستند زندگی نامه آلبرت انیشتین - History Channel Einstein

آلبرت انیشتین دانشمند فیزیکدان مشهور متولد آلمان اولین تئوری پیشگامانه خود را زمانی ارائه داد که به عنوان یک منشی ساده در دفتر ثبت اختراعات سوییس کار میکرد. پس از آن بود که با انتشار 4 مقاله علمی در سال 1905 نام او بر سر زبانها افتاد و این موفقیت ها با شهرت همه گیر جهانی او به واسطه تئوری نسبیت عام ادامه یافت تا جایی که در سال 1921 جایزه نوبل در رشته فیزیک را دریافت کرد.انیشتن در زندگی خصوصی خود شخصی بسیار ساده و صلح طلب بود و به واسطه همین مساله و برای دور ماندن از جنگ در زمان به قدرت رسیدن نازی ها در قبل از جنگ جهانی دوم از المان به آمریکا مهاجرت کرد و تا آخر عمر در پرینستون نیوجرسی ساکن و مشغول به فعالیت بود.مستند حاضرکه کاری از شبکه history  آمریکاست به زندگی و فعالیت های علمی این دانشمند بزرگ و همچنین گوشه هایی دیدنی از زندگی خصوصی او میپردازد.


نظرات:



دانلود اکشن زیبا و کاربردی با نام Vintage 2 Actions

دانلود اکشن زیبا و کاربردی با نام Vintage 2 Actions

Action یکی از قابلیتهای مهم و پرکاربرد در زمینه طراحی و کار با نرم افزار فتوشاپ می باشد که مزیت اصلی آن این است که می تواند سادگی و سرعت در انجام فعالیتهای مکرر را دوچندان نماید. اکشن از یک یا چند سری عملیاتی تشکیل شده است که توسط کاربر یا طراح پیش از شروع انجام طراحی، ضبط و پس از پایان  اتمام آن متوقف می شود و می تواند در دفعات بعدی برای انجام همان عملیات، مورد استفاده قرار گیرد. درحقیقت اکشن ها به دستور شما تمامی فعالیتهای شما را ضبط نموده و دوباره به دستور شما آنها را اجرا می کنند.در این پست برای شما اکشن زیبا با نام Vintage 2 Actionsرا آماده کرده ایم.


نظرات:



دانلود مستند نگاهی به کره شمالی – Inside North Korea

دانلود مستند نگاهی به کره شمالی - Inside North Korea

کره شمالی  شاید مرموز ترین کشور روی زمین است. کشوری که سال ها پس از فروپاشی کومونیست در دیگر نقاط جهان همچنان پشت دیوار های بلند آهنی خود را از بقیه دنیا جدا کرده است و اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس است. اکثر اطلاعات در مورد کره شمالی برپایه حدس و گمان یا رد شده از فیلتر های شدید است . کیم جونگ ایل سالهاست که تحت عنوان “رهبر عزیز”  Dear Leader چیزی که مردم کره شمالی او را مینامند در انجا حکمرانی میکند و فقط میدانیم که پنجمین ارتش بزرگ جهان را در اختیار دارد .

در مستند حاضر که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک است به همراه گروهی از پزشکان بدون مرز و در ماموریتی برای کمک به نابینایان کره شمالی همراه میشویم و در کنار آن تا حد امکان نگاهی به نحوه زندگی مردم و نظام حاکم بر کره شمالی می اندازیم


نظرات:



مجموعه چهارم ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیک عالی برای گوشی های نوکیا

مجموعه چهارم ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیک عالی برای گوشی های نوکیا

وجود تم های زیبا و تعویض هر چند وقت یکبار آن به محیط کار موبایل شما حس شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد.DL-Sera این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بسیار زیبا از جدیدترین تم های گوشیهای نوکیا را براى شما علاقه مندان فراهم کند. قابل ذکر است که این تم ها از کیفیت و گرافیک بسیار بالایی برخوردار هستند.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى از زیباترین تم ها  قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران به راحتی امکان پذیر باشد. امیدواریم این مجموعه مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.


نظرات:



دانلود بازی معروف کانتر استریک Counter Strike Source 1.6 + AutoUpdater 2011

دانلود بازی معروف و محبوب کانتر استریک Counter Strike Source 1.6 + AutoUpdater 2011

بازی کانتر استریک نیازی به معرفی و توضیح ندارد، در تمام گیم نت ها این بازی را دیده اید و بی شک همه گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای نیز با آن آشنایی دارند. تیم DL-Sera نسخه جدید Counter Strike Source رابرای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. این بازی محبوب که ساخت و نشر آن توسط دو کمپانی معروف Valve Software و Vivendi Universal انجام یافته است، هم دارای قابلیت Single Player (تک نفری و مبارزه با کاراکترهای هوشمند Counter) است و هم تحت شبکه و آنلاین می توان بازی را اجرا کرد. گرافیک بازی، بهتر صداها طبیعی تر و حرکات بازیکنان بسیار حرفه ای تر شده است، کاراکترهای جدید و اسلحه های قدرتمند، و اضافه شدن نقشه های جدید، از نقاط قوت این نسخه می باشد. این نسخه از بازی احتیاجی به Steam ندارد و دارای قابلیت Easy Setup (نصب آسان) می باشد و نیازی به کرک و سریال نیست. آپدیت بازی مربوط به 25 آوریل 2011است. هم اکنون بازی محبوب و معروف Counter Strike Source 1.6 آماده دریافت می باشد.


نظرات:



دانلود با لینک مستقیم کانتر ۱٫۶

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .


نظرات:



عکس گرفتن از محیط ویندوز با نرم افزار قدرتمند ScreenHunter Pro 5.1.765

ScreenHunter Pro عکس گرفتن از محیط ویندوز با نرم افزار قدرتمند ScreenHunter Pro 5.1.765

ScreenHunter Pro نرم افزار برنده جایزه در زمینه گرفتن عکس از محیط های مختلف ویندوز با کیفیت و دقت عالی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی و بسرعت بتوانید از هر قسمتی از صفحه نمایش خود اراده کنید، عکس گرفته، تصویر موردنظر گرفته شده را چاپ نمایید، و نیز آنها را برای خود در داخل نرم افزار با استفاده از ویراستار عکس قدرتمند آن ویرایش نمایید، به تصاویر گرفته شده متون دلخواه را بیفزایید ونیز می توانید با استفاده از این نرم افزار از صفحات وب موردنظر خود بصورت کامل یک اسکرین شات عالی تهیه نمایید . این برنامه همچنین قابلیتهای اسکن صفحه نمایش و گرفتن عکس از ویدئوی مورد نظر شما را نیز پشتیبانی می نماید قابلیتهای اضافی برای گرفتن عکس ارائه می نماید که می توان به پشتیبانی از چندین نمایشگر تصویر، محیط قابل تنظیم نمودن، محیط تعریف شده توسط کاربر، چند شیئی و متن اشاره نمود، علاوه بر این قابلیتهای Auto-scroll, Auto-scale, Auto-email گرفتن عکس بصورت زمانبندی شده و گردشی، تعریف چندین کلید میانبر برای گرفتن سریع و آسان عکس، گرفتن عکس از محیط وب، اسکن کردن و دیگر ابزارهای پیشرفته ضبط تصویر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و کارآمد می باشند .


نظرات:



دانلود بازی کانتر - Counter Strike 1.8

http://img.vatandownload.com/img/conter.jpg

باز هم سایت وطن دانلود با پستی که بیشتر مخاطبان آن طرفداران بازی های کامپیوتری و بازی های تحت شبکه  هستند آپدیت شد !  اگر اهل بازی هستید حتما اسم بازی کانتر را شنیده اید ! اگر امکان خریدن آن را نداشتید و  جایی در اینترنت با لینک مستقیم امکان دانلود پیدا نکردید این پست را از دست ندهید !! 

(بخش ویژه دانلود سرا)

یکی دیگر از بازیهای معروف و پرطرفدار بازی جنگی و زیبای کانتر استرایک میباشد که شما هم اکنون میتوانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را رایگان از وطن دانلود دانلود کنید. ! همانطور که میدانید این بازی را میتوانید به راحتی به صورت آنلاین با دیگر دوستان و ... بازی کنید که از ویژگی های مهم بازی است همچنین از جمله بازیهایی است که در گیم نت ها مورد علاقه بسیاری است و مسابقات کشوری در این بازی برگزار میشود !

نظرات:



دانلود بازی بسیار زیبای Counter Strike: Source v45 Non-Steam

ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

 counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam


نظرات:



*كد شكلك هاي مخفي و جديد ياهو مسنجر كه تا بحال نديديد

چند تا

شکلک

مخفی

 


نظرات:



IncrediMail 2 Premium v6.29 Build 5006 - نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک

 

IncrediMail 2 Premium v6.29 Build 5006 - نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا با شکلک های متحرک

                                                           برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



AMS Software Photo Art Studio 3.21 - نرم افزار قاب و افکت استودیو هنر عکس

 

AMS Software Photo Art Studio 3.21 - نرم افزار قاب و افکت استودیو هنر عکس

AMS Software Photo Art Studio 3.21 - نرم افزار قاب و افکت استودیو هنر عکس

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



Get to the Top on Google eBook - کتاب چگونگی رسیدن به رده های بالای سرچ گوگل

 

 

Get to the Top on Google eBook - کتاب چگونگی رسیدن به رده های بالای سرچ گوگل

Get to the Top on Google eBook - کتاب چگونگی رسیدن به رده های بالای سرچ گوگل

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



Computer Desktop Wallpapers Collection - مجموعه عکس والپیپر دسکتاپ کامپیوتر

 

Computer Desktop Wallpapers Collection - مجموعه عکس والپیپر دسکتاپ کامپیوتر

Computer Desktop Wallpapers Collection - مجموعه عکس والپیپر دسکتاپ کامپیوتر

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



The Ultimate IQ Test Book - کتاب تست منحصر به فرد تست آی کیو

 

 

The Ultimate IQ Test Book - کتاب تست منحصر به فرد تست آی کیو

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



Opera 11.51.1087 Final Portable - نرم افزار مرورگر اپرا 11 نهایی

 

Opera 11.51.1087 Final Portable - نرم افزار مرورگر اپرا 11 نهایی

 

برای مشاهده و توضیحات بیشتر در مورد این مرورگر و دانلود آن به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



دانلود نسخه جدید و نهایی محبوب ترین مرورگر جهان با Internet Explorer 9 Final

 

دانلود نسخه جدید و نهایی محبوب ترین مرورگر جهان با Internet Explorer 9 Final

فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز ۷ که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت ۱۵ ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است. اینها البته در سازگاری بهتر با استانداردهای تحت وب هم اثرگذار هستند. HTML5 و CSS3 تا به حال در هیچ مرورگری استفاده نشده اند و چون IE9 اولین مرورگری است که از این دو پشتیبانی می کند مطمئنا مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت ؛  البته نسخه ۴ فایرفاکس قرار است که از این دو پشتیبانی کند ولی چون پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۰ ارائه گردد نتیجه بر آن است که مرورگر مایکروسافت اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند.

و……


نظرات:



Adobe Photoshop Lightroom 3.5 RC 32bit 64bit Portable - نرم افزار آدوب فتوشاپ لایت روم ابزار حرفه ای

 

Adobe Photoshop Lightroom 3.5 RC 32bit 64bit Portable - نرم افزار آدوب فتوشاپ لایت روم ابزار حرفه ای

Adobe Photoshop Lightroom 3.5 RC 32bit 64bit Portable - نرم افزار آدوب فتوشاپ لایت روم ابزار حرفه ای عکس

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

 

 

Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



دانلود بازی 2012 فینال

 دانلود آخرین نسخه ی فوتبال pes-2012

Pro Evolution Soccer 2012 Final PES 2012 PC Game - بازی فوتبال پس 2012 تحول فوتبال

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



FIFA 12 FIFA 2011 Final - دانلود فیفا12

 دانلود بازی فوتبال 2011

FIFA 12 FIFA 2011 Final - دانلود فیفا 12 فیفا 2011

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



Nimbuzz 2.0.1 Free Calls Chat Messaging - دانلود نیم باز نرم افزار مسنجر کامپیوتر

 

 

Nimbuzz 2.0.1 Free Calls Chat Messaging - دانلود نیم باز نرم افزار مسنجر کامپیوتر

Nimbuzz 2.0.1 Free Calls Chat Messaging - دانلود نیم باز نرم افزار مسنجر کامپیوتر

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید:


نظرات:



انواع تم برای گوشی نوکیا

دانلود مجموعه 2 تم فوق العاده زیبا برای نوکیا سری 60 ورژن 5

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!


نظرات:



دانلود رایگان تقویم الکترونیکی اشانتیون طرفه نگار سال ۱۳۹۰

دانلود رايگان تقويم الكترونيكي اشانتيون طرفه نگار سال 1390

شرکت طرفه نگار از سال ۱۳۷۶ با تکیه برتجارب و توان فنی مهندسی و تخصصی پرسنل آفریننده آن با سرمایه جزیی تاسیس گردید که با مشارکت کارشناسان نرم افزار مالی و هوشیاری از دگرگونی جهانی ویندوز ۳۲ بیتی در گام نخست  اقدام به تولید اولین نرم افزار مالی تحت ویندوز در ایران نمود . هر چند عدم شناخت جامعه از محیط ویندوز در بدو امر باعث سنگینی مسئولیت مدیران مجموعه شد ولی با پشتکار و تعهد در انجام رسالت بزودی اقبال مکان داری نرم افزارهای مالی را عهده دار شد تا با مدیریت علمی و مناسب افتخار داشتن بزرگترین طیف مصرف کننده کشور را در نرم افزارهای مالی داشته باشد که استمرار این مهم جز با تعهد و صداقت به مشتریان و رضایت ایشان میسر نخواهد بود . بنابراین از ابتدا با قوت ارائه خدمات پس از فروش ، همگام و دوش به دوش مشتریان حرکت نمود تا شاهد رضایت اکثریت مشترکین باشد و در این راستا فعالیتهای ذیل را حاصل نماید . تولید مجموعه یکپارچه نرم افزارهای مالی/ اداری متخص به شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، خدماتی و … تولید نرم افزارهای سفارش مشتری و تخصصی، تولید بیش از ۸۰نوع محصول مطابق با اصناف و مراکز خاص ( کتابخانه ها ، پذیرش و … ) تحلیل ، طراحی و مشاوره مهندسی سیستم های اطلاعات مدیریت ، آموزش، استقرار و مشاوره نظامهای مالی، مشاوره، پیاده سازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری و سخت افزار.


نظرات:



اخرین مطالب